Mask Honey Bee ini adalah produk tempatan yang dikilangkan di negara Korea.  Produk Nafura ini mempunyai kelulusan KKM. Fungsi utama produk Honey Bee ini adalah untuk meningkatkan kelembapan kulit.
 
Honey Bee Nutri Sheet Face Mask
Mask ini dikatakan diperbuat dari 100% pokok kapas yang lembut. Sekeping mask ini diibaratkan mengguna sebotol serum. Mask ini turut mempunyai lapisan yang mengekalkan nutrient dan kelembapan mask, macam dalam gambar dibawah. Setelah mask diletakan pada wajah, bolehlah buka lapisan kertas tersebut.

Lapisan kertas

Buka lapisan kertas tersebut

Honey Bee Nutri Sheet mask ini mengandungi Ekstrak royal jelly, madu, propolis, allantoin, witch hazel, dan hyaluronic acid. Bagaimana cara saya menggunakan mask ini??? Saya suka guna mask sebelum bermakeup. Sebab mask boleh menyebabkan kulit wajah saya sentiasa lembap dan make up pun tahan lama. Oleh itu, saya akan guna mask beberapa jam sebelum bermakeup, sambal bermask sambal tidur.

Tidur dulu

Setelah saya guna mask ini, mula-mula memang rasa melekit sedikit dekat kulit wajah, mungkin sebab kandungan madu. Tapi kulit wajah menjadi sangat lembab dan lembut.

**********************
Sekian sahaja review saya mengenai Honey Bee Nutri Sheet Mask
Terima kasih kerana membaca

SHARE 0 comments

Add your comment

© Diari Chrissella · THEME BY WATDESIGNEXPRESS