MENUNGGU SALJI DI PAVILION KUALA LUMPUR

in , , by Chris_Sella, Disember 12, 2018

Betul ka ada salji di Malaysia??? Peristiwa ini berlaku pada 9 December 2018. Bulan Christmas, majoriti mall-mall besar telahpun membuat hiasan yang cantik-cantik dan  mengadakan pelbagai aktiviti untuk kanak-kanak serta dewasa. Pada mulanya memang tak terfikir pun nak pergi KL, tetapi Bos nak belanja pergi KL katanya, kebetulan keluarga saya pun ada datang ke rumah. Jadi dah orang bawa jalan free, saya pun pergi KL. Lepas tu bos saya pun tanya, datang KL ni nak pergi mana??? Dia yang ajak , saya pula yang dia tanya nak pergi mana. Kemudian saya ajaklah pergi tengok salji di Pavilion Kuala Lumpur. Sampai di Pavilion, nasib baik ada parking kosong. Ramai yang datang sebab nak pergi tengok salji turun.  Saya dapat tahu pasal salji di pavilion pun sebab ada terjumpa iklan di facebook yang menyatakan salji akan turun di Pavilion Kuala Lumpur setiap pukul 8 malam bermula 1 December 2018 sehingga 25 December 2018.

Pentas Mickey Mouse

Antara hiasan lampu yang cantik

Setelah masuk ke dalam Pavilion, terjumpa pula Mickey Mouse gergasi, tetapi waktu kami sampai tu, takde persembahan dekat pentas Mickey Mouse tu. Sementara menunggu salji turun, kami lepak di tangga depan pentas Mickey Mouse.

Menunggu di depan pentas Mickey Mouse

Sebagai gambar Kenangan

Lama juga menunggu budak kecik ni pun dah mula bosan. Bos saya bawalah dia pergi jalan-jalan sambil beli mainan. Banyak juga dua orang ni berselfie di Pavilion. Yang baby pula tidur sahaja, bangun pun sekejap.







Tidur ja
Sebelum Keluar tengok salji, kita selfie bersama keluarga dulu.


Tepat jam 8 malam, kami pun bersedia untuk keluar tengok salji. Wow ramainya orang di luar, masing-masing berselfie dengan gaya tersendiri. Walaupun yang turun tu cuma salji buih sahaja, bukan setakat kanak-kanak yang suka, golongan dewasa turut terhibur.

Ramai orang dah menunggu di luar

**********************
Sekian sahaja konten kali ini
Terima kasih kerana membaca

SHARE 0 comments

Add your comment

© Diari Chrissella · THEME BY WATDESIGNEXPRESS