Sumber gambar: Website Dear Nestle


Dah lama join contest ni, baru teringat nak share, sebab saya pun lupa yang saya ada join contest ni. Hihihihi. Tiba-tiba hari khamis (21/03/2019) dapat whatsapp suruh jawab soalan, tak lama lepas tu, ada yang reply menyatakan saya menang hadiah mingguan iaitu Touch & Go bernilai RM50 (RM50 memang la tak banyak, tapi sapa nak bagi saya free, hihihihihi). Kalau Touch & Go saya dah sampai, nanti saya update gambar.

WhatsApp yang mengatakan saya menang hadiah mingguan

Kalau nak tau lebih lanjut lagi mengenai contest ni, boleh klik DISINI. 3 March sehingga 28 April 2019 hanya BHPetrol, myNEWS.com, dan Petronas sahaja yang mengambil bahagian. Manakala 31 Mac sehingga 26 Mei 2019, SHELL dan PETRON yang akan mengambil bahagian.

Setiap kedai yang tersenai, menawarkan hadiah yang berbeza. Bagi yang menyertai peraduan ini, jangan lupa baca TAC contest yeeee. peserta perlu membeli 2 TIN NESCAFÉ® Sedia Minum dalam satu resit. Kemudian resit Whatsapp ke number 012- 983 2478, jangan lupa nama dan number IC.

Saya lebih suka menyertai contest BHPetrol, sebab office saya sebaris je dengan BHPetrol. Ohhh yaaaa sebelum terlupa, saya join contest ni hanya dengan membeli 2 tin NESCAFÉ® Sedia Minum dalam satu resit , modal dalam RM4 macam tu sebab beli yang tak sejuk.

Memandangkan PETRON akan mengambil bahagian untuk contest ni mulai April 2019, tangan rasa gatal la pula nak join. Lagipun jarak PETRON 3 minit je dari rumah.

********************
Saya memang kaki contest, jangan kecam yeeee
Bagi yang nak join contest ni, saya ucapkan semoga berjaya.
Terima kasih kerana sudi singgah di blog Chrissella

SHARE 21 comments

Add your comment

  1. good luck to all participant.s. it's a great contest... hope everyone wins a great price.. nice..

    BalasPadam
  2. Wahh layan whatapps pun dah boleh menang. Camni dah bagus ni

    BalasPadam
  3. Whhh tahniah..rezeki sangat tu hehehe, kalo camni nak start join contest gak la

    BalasPadam
  4. alhamdulilah rezeki menang kad touch n go.. RM50 tu boleh tahan banyak jugak.. jimat duit tak payah reload dah untuk bulan ni, boleh guna duit tu untuk beli barang dapur

    BalasPadam
  5. Saya pun suka jugak join contest. Saya dah request friend dekat facebook. nanti ade contest tag taf saya sekali tau hahahha

    BalasPadam
  6. Wah tahniah Siapa nak bagi kan walaupun touch n go rm50 .Kira rezeki juga tuh .Saya pun suka join contest tapi sekarang ni kurang sikit .Kena amik mood nak join semula Hehehe

    BalasPadam
  7. wah tahniah,,,betul tu siapa nak bagi kad touch n go biarpun rm50 sangat bernilai tu/...lagipun modal kecik juga kan...saya seebnarnya kaki kontest gak..tapi dah slow dah huhuhu...rindu zaman selalu menang dan sekarang sangat kurang huhuhu

    BalasPadam
  8. Tahniah. ..suka juga join contest tapibtgk luck ke tak luck. ..Hehe. .Siapa nk bgi hadiah free kan walaupun tgk hadiah mcm kecil je tpi kita yg join contest tu hadiah pling besar kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu, walaupun hadiah tu kecik je. tapi perasaan Kemenangan tu, aduiiii susah nak cakap la.

      Padam
  9. Alahai baru tahu ada contest. Senang lak tu. Kita lak memang coffee lover terutama nescafe. kena try ni sebab kita pun isi petrol kat Petron.
    Good luck awak! Hope kita pun menang. Aamiin

    BalasPadam
  10. Beruntungnyaaa. Tahniah tau. Emi dah lama dah tak join contest bagai ni. Jaranglah nak bertuah macam ni, hehe.

    BalasPadam
  11. Wish I'm as lucky as you. Lol so just by tapping your phone for a few times you won something. Awesome. 😁

    BalasPadam
  12. Fuyohh hadiah yang menarik. Nanti syira join okay. Terima kasih sebab bagitau.

    BalasPadam
  13. tahniahhhh nampak macma menarik contest ni.. haritu i ada join contest ingat boleh menang kereta ramai pulak contestant yang lagi kreatif jealous betolll.... apa pun thanks for sharing semoga murah lagi rezeki in the future Aminn.. :)

    BalasPadam
  14. Wahh Tahniahhh.. Kalau TB tau mesti TB dah join gak ritu.. TB pun kaki contest gak.. hehehehe.. nak join gak laaa.. hehe

    BalasPadam
  15. Wah..tahniah..you dgn l pun sama suka join contest and klu ada event yg ada cabutan bertuah lglah l suka,mng atau kalah blkg kira

    BalasPadam
  16. Wow this is a new way of contest, all the best to the participants. Later i will try to join also.

    BalasPadam
  17. Tahniah sebab menang. Sapa nak bagi kan touch n go free2 rm50 ni kan

    BalasPadam
  18. Bestnya menang RM50 TnG tu. Modal pun hanya RM4 kan. Berbaloi sangat la menang tu. Kalau Rawlins, memang tak berapa bertuah sangat hahahaha

    BalasPadam

© Diari Chrissella · THEME BY WATDESIGNEXPRESS