Pengumuman waktu mesyuarat adalah lebih mudah dengan menghantar email kepada mereka yang berkaitan. Anda tidak perlu risau seandainya anda terlupa menjemput salah seorang untuk menghadiri mesyuarat. Hal ini kerana, dengan penggunaan email, anda akan lebih mudah menyemak senarai orang yang menerima email tersebut. Namun begitu, seandainya, individu (VVIP) yang anda ingin  jembut hadir ke mesyuarat ialah seorang yang sangat penting, maka anda harus menghubungi individu tersebut.

Email untuk pemberitahuan mesyuarat tidak perlu terlalu panjang. Cukup sekadar untuk anda menyatakan TARIKH, MASA, dan LOKASI mesyuarat yang akan diadakan.

CONTOH
Untuk lebih jelas, sila klik pada gambar dibawah. Anda boleh zoom gambar di bawah ini.


Contoh 1


Contoh 2

**************
Sekian sahaja untuk tutorial menulis email secara ringkas pada kali ini
Terima kasih kerana membaca
SHARE 0 comments

Add your comment

© Diari Chrissella · THEME BY WATDESIGNEXPRESS