Dekat Part 1 haritu saya dah buat resume kan. jadi kali ni pula saya nak tunjuk yang saya buat surat permohonan ke surat sokongan ke surat pendahuluan ke, tak tau apa nama surat tu. Alaaaa surat tu macam surat kita mohon kerja. Nak tau rupa surat tu macam mana, boleh tengok dekat gambar dibawah ni,

 

Surat temuduga

Pendek sahaja coretan saya kali ni (musim PKPB ni sibuk part time, kenalah cari rezeki lebih), sabar ya adik-adik, saya tau semua nak direct baca mengenai pengalaman Interview saya kan. Tengah cari file sijil-sijil saya tu. Interview masa 2019 dan sekarang dah 2020. Haaaaahhh rasa-rasa mana la tikus sembunyikan file tu. Dekat Part 3 nanti saya cerita tentang file sijil saya tu okey. CANTIK tau file saya tu tersusun indah. Hihihihihihihi.

 

Bagi yang taknak tau mengenai persiapan saya nak pergi interview tu, tak payah la baca. Sebab pengalaman setiap orang, persiapan setiap orang tak sama.

 

 

********************

Sekian sahaja diari Chrissella pada kali ini.

Terima kasih kerana sudi singgah di blog Chrissella

SHARE 0 comments

Add your comment

© Diari Chrissella · THEME BY WATDESIGNEXPRESS