REVIEW: BODY HOLIC – SKY POTION

in , , , , by Chris_Sella, Februari 17, 2020
Sumber: Shoppee

Body Holic untuk Hair & Body Mist ni terdapat dalam beberapa variasi (saya tau sebab terjumpa dekat Shopee). Dalam diari kali ini, saya cuma akan buat review untuk variasi Sky Potion sahaja. Memang tak pernah tahu pun mengenai produk ni, yang Sky Potion ni saya dapat dalam goodies bag semasa menyertai workshop Underwater. Kalau nak tau apa yang saya buat dekat workshop Underwater tu bolehlah klik dekat SINI.

Kotak dia macam ni

saiz dia cuma 50ml, tapi sekali spray je dah cukup wangi

Dekat belakang botol ni dia ada tulisan Korea (Produk Korea la tu)

Body Holic Sky Potion ini mempunyai wangian Rose & Musk. Ia digunakan sebagai Mist untuk rambut dan badan. Haaaa jangan pula sembur kat baju. Bau dia memang sangat wangi.

Cara saya menggunakannya untuk Mist rambut. Mula-mula saya spray sekali sahaja pada rambut sebelah kanan dan spray sekali pada bahagian kiri pula. Kemudian gosok-gosok manja pada rambut supaya wangian nya menjadi sebati. Psssss, bagi yang DIY  sendiri dry shampoo tu bolehlah guna Body Holic ni sebagai pewangi rambut.

Harumannya memang sangat kuat, jadi jangan lah spray banyak sangat ye. Bagi yang nak bersukan dan risau rambut berbau, bolehlah guna Body Holic ni sebab wangian nya menyelamatkan rambut anda daripada berbau masam peluh. Lagipun saiz spray ni kecil sahaja (50ml) muat-muat dalam handbag.

Ooo saya tak cakap untuk spray dekat badan kan? Sebab saya suka guna minyak wangi nanti bercampur pula bau Body Holic dengan minyak wangi yang saya pakai tu.

********************
Sekian sahaja diari Chrissella pada kali ini.
Terima kasih kerana sudi singgah di blog Chrissella
SHARE 1 comment

Add your comment

© Diari Chrissella · THEME BY WATDESIGNEXPRESS