Kalau tanya saya yang mana best, memang saya akan cakap semua best. hahahahaha. Tapi disebabkan bulan Ogos 2021 ni masih ada promosi set perfume untuk lelaki, So saya review perfume yang promosi tu sahaja kali ni.

MaryKay High Intensity Ocean

Bau dia adalah seperti berikut:
Top Notes: Sea Mist Accord, Italian Bergamot, Green Mandarin, Juniper Berry, Ginger Spices.

Middle Notes: Nutmeg, Geranium, Water Fruits

Bottom Notes: Patchouli, Oak Moss, White Amber


MaryKay Hight Intensity Sport


Bau dia adalah seperti berikut:
Top Notes: Gin Berry and Icy Bergamot, a shot of Liquid Oxygen Accord.

Middle Notes: Cool Cardamom, Crushed Mint Leaf and Violet Pepper.

Bottom Notes: Wild Birch Bark and Amber


Antara Ocean dengan Sport tu yang mana best???
Berdasarkan deria bau saya, OCEAN sangat sesuai untuk orang pergi ke mall, kerja di pejabat, duduk rumah. Bau dia pun lebih lembut.

Manakala SPORT, lebih sesuai untuk golongan jejaka yang banyak berpeluh, seperti bersukan, keja di tapak binaan, pergi bersiar-siar ke kawasan yang bercuaca panas. Kerana bau dia lebih tahan untuk melawan bau peluh.

Ini adalah pandangan saya, dan saya memang suka bau kedua-dua perfume ni sebab tak menusuk hidung pun. Dan yang bestnya pada bulan Ogos 2021 ni ada promosi set untuk perfume. Rugi tak grab sebab ada pouch yang comel sekali dalam set tu. Sesuai sangat untuk dijadikan hadiah atau hantaran.




Haaaa inila Pouch tu, cantikkan

Stok adalah terhad tau, bagi yang berminat boleh tanya dekat Beauty Consultant Marykay anda atau yang belum ada Beauty Consultant tu boleh hubungi saya dekat link yang saya sediakan di bawah.

Hubungi saya melalui link ini:https://linktr.ee/Chrissella

 

********************

Sekian sahaja diari Chrissella pada kali ini.

Terima kasih kerana sudi singgah di blog Chrissella

SHARE 0 comments

Add your comment

© Diari Chrissella · THEME BY WATDESIGNEXPRESS