Pada 28 March 2019, saya ada event dekat Cinnamon Coffee House. Kalau nak tau event apa, boleh baca dekat konten DISINI.

Pemandangan di luar Cinnamon Coffee House

Pemandangan dari luar Cinnamon Coffee House


Inilah tempat saya semasa event tersebut

Saya suka buffet yang disediakan di Cinnamon Coffee House. Semuanya sedap-sedap. Macam-macam jenis makanan ada, dari makanan yang ringan-ringan sehingga makanan yang berat-berat. Jangan risau kerana semua makanan yang dihidangkan adalah HALAL. Antara gambar yang sempat saya ambil. 

Barisan pemanis mulut

Kek

kek

Barisan makanan yang berat-berat

Bun / Roti

Marshmello & strawberry untuk dicecah bersama coklat

Pencuci mulut

Rojak buah

Daging kambing

Sushi

Sushi

Nasi Ayam

Seafood

ABC

Pizza

Ais krim

Bubur kacang

Waktu beroperasi setiap hari bagi Cinnamon Coffee House ialah:
Buffet sarapan pagi bermula 6:00 am sehingga 10:30 am
Buffet makan tengah hari bermula 12:00 pm sehingga 2:30 pm
Buffet makan mala bermula 6:30 pm sehingga 10:30 pm
Weekend Hi-Tea bermula 12:00 pm sehingga 4:30 pm

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, boleh hubungi talian +60 3 7681 1157

********************
Sekian coretan diari saya pada kali ini.
Terima kasih kerana sudi singgah di blog Chrissella

SHARE 1 comment

Add your comment

© Diari Chrissella · THEME BY WATDESIGNEXPRESS